📁 Veure tots

Avaluar per aprendre: experiències i reflexions | Taula de debat 1 (resum)

Resum de la taula de debat 1, “Avaluar per aprendre: experiències i reflexions”, celebrada en el marc de la jornada
internacional “El com, el què i el per a què de l’avaluació de l’alumnat: evidències i propostes”, el dia 14 de maig de 2018, al CaixaForum Barcelona. https://fundaciobofill.cat/agenda/jornada-el-com-el-que-i-el-que-de-lavaluacio-de-lalumnat-evidencies-i-propostes-0 Aquesta jornada va ser organitzada per Ivàlua (Institut Català d’Avaluació de Polítiques Públiques) i la Fundació Jaume Bofill, dins del cicle ‘Què funciona en educació?’. https://fundaciobofill.cat/que-funciona-en-educacio-evidencies-la-millora-educativa #EduEvidències ____________________________ TAULA DE DEBAT 1. AVALUAR PER APRENDRE. EXPERIÈNCIES I REFLEXIONS Modera: Mònica Nadal (Fundació Jaume Bofill) – Neus Sanmartí, Universitat Autònoma de Barcelona. Instruments de regulació i feedback formatiu – Àngel Domingo, Subdirector general d’Innovació, Formació i Orientació, Departament d’Ensenyament. Xarxa de Competències Bàsiques i avaluació – Sergi del Moral, Cap d’estudis de l’Institut Escola Les Vinyes. La implicació de les famílies en l’avaluació formativa – Jaume Feliu, Cap d’estudis de l’Institut Salas i Xandri. Les TIC i l’avaluació formativa