馃搧 Veure tots

“Comunitats professionals d’aprenentatge: canvi i millora sostenible” 1a part, per Roser Salavert

Qu猫 hem apr猫s de les escoles amb 猫xit sostingut? En aquestes escoles els docents se senten i funcionen com a
membres de la comunitat escolar. Aquestes escoles proporcionen un context de col路legialitat i d鈥檕portunitats cont铆nues d鈥檌nteracci贸 per a la millora de la pr脿ctica a l鈥檃ula, creant les condicions que fan possible l鈥櫭▁it sostenible. Aquestes pr脿ctiques docents les podem anomenar “Comunitats professionals d’aprenentatge”. Rosert Salavert, Professora de la Universitat de Fordham (EUA) i exsuperintendent d鈥橢scoles del Departament d鈥橢ducaci贸 de la ciutat de Nova York. Classe magistral (primera part) Per veure la segona part d’aquesta classe magistral: https://www.youtube.com/watch?v=4NxKxPURRkM&index=35&list=PLcsIrUHedr1LORUivintz0jaVzOp4xFK2 Congr茅s Internacional de Lideratge per l’Aprenentatge (Desembre 2013) http://learningleadershipconference.cat/ Per m茅s informaci贸: “OECD report on Leadership for 21st Century Learning” http://www.keepeek.com/Digital-Asset-Management/oecd/education/leadership-for-21st-century-learning_9789264205406-en#page1