📁 Veure tots

Mesures de diversificació curricular: què funciona? Evidència internacional – Gerard Ferrer-Esteban

Entrevista a Gerard Ferrer-Esteban, recercador Marie Curie de la UAB i autor de l’informe “Mesures i suports d’atenció a les
necessitats educatives i diversificació curricular: què funciona per millorar els aprenentatges i reduir l’abandonament?” (col·lecció Què funciona en educació, núm. 15). https://fundaciobofill.cat/publicacions/mesures-i-suports-datencio-les-necessitats-educatives-i-diversificacio-curricular-que Gerard Ferrer-Esteban explica en què pot pot ser beneficiós per als alumnes un sistema inclusiu que combini diferents nivells i mesures d’atenció a les necessitats educatives i com ha de ser aquest sistema perquè funcioni, segons les evidències internacionals. Aquesta entrevista va ser realitzada a Barcelona el 27 de novembre de 2019, en el marc de l’acte “Diversificació i inclusió a l’escola: com millorar l’atenció a les diversitats d’aprenentatge?”. https://fundaciobofill.cat/agenda/diversificacio-i-inclusio-lescola Acte organitzat per Ivàlua i la Fundació Jaume Bofill com a part del projecte “Què funciona en educació”, una aposta per aportar evidència científica al debat sobre la política i la pràctica educativa, connectant el rigor analític amb els reptes educatius plantejats al nostre país. https://fundaciobofill.cat/que-funciona-en-educacio-evidencies-la-millora-educativa #EduEvidències