Mesures de diversificació curricular: què funciona? Evidència internacional – Gerard Ferrer-Esteban
Entrevista a Gerard Ferrer-Esteban, recercador Marie Curie de la UAB i autor de l’informe “Mesures i suports d’atenció a les necessitats educatives i diversificació curricular: què funciona per millorar els aprenentatges i reduir l’abandonament?” (col·lecció Què funciona en educació, núm. 15).
https://fundaciobofill.cat/publicacions/mesures-i-suports-datencio-les-necessitats-educatives-i-diversificacio-curricular-que
Gerard Ferrer-Esteban explica en què pot pot ser beneficiós per als alumnes un sistema inclusiu que combini diferents nivells i mesures d’atenció a les necessitats educatives i com ha de ser aquest sistema perquè funcioni, segons les evidències internacionals.
Aquesta entrevista va ser realitzada a Barcelona el 27 de novembre de 2019, en el marc de l’acte “Diversificació i inclusió a l’escola: com millorar l’atenció a les diversitats d’aprenentatge?”.
https://fundaciobofill.cat/agenda/diversificacio-i-inclusio-lescola
Acte organitzat per Ivàlua i la Fundació Jaume Bofill com a part del projecte “Què funciona en educació”, una aposta per aportar evidència científica al debat sobre la política i la pràctica educativa, connectant el rigor analític amb els reptes educatius plantejats al nostre país.
https://fundaciobofill.cat/que-funciona-en-educacio-evidencies-la-millora-educativa
#EduEvidències