COMUNICAT DE DIRECTE 68 RELATIU AL 14F i A LES SETMANES POSTERIORS

COMUNICAT DE DIRECTE 68 RELATIU AL 14-F I A LES SETMANES POSTERIORS A Directe 68 hem volgut deixar passar uns dies d’ençà
de la victòria independentista amb 74 escons i de la repetició -sí, repetició quan es compta correctament- de la majoria absoluta en vots. Malauradament tot el que proposàvem en el nostre manifest unitatperladui.directe68.cat (unitat, fer la DUI a la primera sessió plenària, compromís notarial, renunciar a cadirals, etc.) no s’ha acomplert ni s’acomplirà. És coherent amb el fet que cap partit parlamentari ni extraparlamentari no hagi signat un manifest que garanteix la independència, si el seu motiu d’existir és impedir-la, tot dividint els independentistes. Els moviments i reunions entre partits després del 14-F, en comptes de reforçar l’independentisme, solament han servit per a crear incertesa entre el poble de manera immoral. Ignorem quin pacte és ja decidit d’imposar als catalans o, fins i tot, si és previst d’anar a unes altres eleccions per a continuar de deprimir premeditadament i malintencionada l’independentisme. Després de 7 anys d’anunciar que cap d’aquests partits no farien pas la independència, ara és arribat el moment de substituir-los. Per tot això, encoratgem el poble de Catalunya que: 1) No faci més costat, en conteses electorals, a partits parlamentaris com ERC, JUNTS, CUP i Demòcrates, que ens han enganyat repetidament i no han complert el compromís de fer la independència. 2) No cal tampoc que torni a votar partits com PNC i, sobretot, PDeCAT que tan sols han servit perquè JuntsxCat no guanyi les eleccions i, d’aquesta manera, debilitar encara més la via unilelateral. 3) No renovi el suport a partits com Primàries i FNC que havent obtingut menys vots que avals presentats, han demostrat no poder substituir els partits actuals i han desgastat milers de persones que hi han fet confiança. 4) Deixi de considerar viables partits que ni tan sols han pogut aplegar els avals per a participar-hi en condicions. 5) Presti suport com a simpatitzant o, preferiblement, militant a Directe 68, el sol partit independentista de Catalunya com s’ha demostrat, atès que vam ser els únics que: a) Vam provar d’unir tot l’independentisme amb el manifest de l’11 de setembre. b) Vam anar de bona fe a la reunió de Donec Perficiam i vam publicar-ne els enregistraments, als quals el poble de Catalunya té dret. c) Ens comprometem notarialment a declarar la DUI a la primera sessió plenària si el poble ens atorga 68 o més diputats/ades. Ens cal tothom. David Raventós i Gaset President de DIRECTE 68 Barcelona – 26 de febrer de 2021 https://directe68.cat/comunicat-de-directe-68-relatiu-al-14-f-i-a-les-setmanes-posteriors/ ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Per a més informació del MANIFEST PER LA UNITAT INDEPENDENTISTA PER A FER LA DUI o el Comunicat envers aquest, entreu a https://unitatperladui.directe68.cat on tenim: 1. Lectura del manifest en vídeo 2. Lectura del comunicat en vídeo 3. El manifest en escrit 4. El comunicat en escrit 5. El manifest en format PDF original 6. El manifest en format PDF versió imprimible en un foli plegat. 7. El comunicat en format PDF original 8. Veure els vídeos de suport I molt important, 9. Hi podeu donar suport signant-lo. Recorda que cada dilluns tindrem un nou Directe “Preguntes i Respostes” //////// 2020 DUI – LLIBERTAT – INDEPENDÈNCIA INDEPENDENTISTA, AIXECA’T I FEM-HO #AIXECATIFEMHO Tots els capítols de Radio Hadrian https://www.youtube.com/playlist?list=PLVy562hvKDpnNCATuDdHEt3FFPedA2d3f Index de tots els programes de Radio Hadrian amb resums i enllaç https://drive.google.com/open?id=1EuQK_y0fzQoWPbe_edV7Ogzh4yhKmQwBySvwLqSVgtc El documental ja porta més de 300 mil visionaments – https://lamentida.cat versió en CATALÀ: https://youtu.be/Z4kc1QYO6DM versión en ESPAÑOL: https://youtu.be/V11dPhj3xY0 ENGLISH version: https://youtu.be/n2VPn1uhSdg Tant si has vist el documental com si encara no, el llibre “Traïció a la Independència, una vaga de fam per recuperar la llibertat de Catalunya” és un complement ideal per entendre per què encara no som independents. El pots trobar a Amazon – https://amzn.to/30UnHAi i a la teva llibreria habitual Si vols lluir alguna samarreta o altre article tèxtil amb els nostres disseny entra a http://samarretes.directe68.cat i compra la que més t’agradi. Estem guanyant i guanyarem, és un orgull veure la lluita del poble de Catalunya i que els seus polítics no fan. #DesDelConfinamentALaIndependencia #AturemElVirusDeLaPor #AixecatiFemho Visca Catalunya de nou lliure. //////// Tots els enllaços de xarxes socials i més a https://directe68.cat/#links