📁 Veure tots

Prioritats d’una política de formació permanent del professorat – Mar Camacho

Entrevista a Mar Camacho, Directora general d’Innovació, recerca i cultura digital del Departament d’Educació, realitzada a Barcelona el 12 de
juny de 2019, en el marc de l’acte “Mestres que aprenen: què funciona en la formació permanent del professorat?”. https://www.fbofill.cat/agenda/mestres-que-aprenen-que-funciona-en-la-formacio-permanent-del-professorat Mar Camacho explica la rellevància que té la formació permanent del professorat per a la millora de la qualitat i l’equitat del sistema educatiu, i destaca tres prioritats a l’hora de promoure aquesta formació: a) fomentar la connexió amb les necessitats formatives de mestres i escoles; b) noves modalitat de formació (píndoles formatives, mentoratge, estades de residència…); c) vincular formació amb desenvolupament de la carrera professional docent (per exemple, a través del portafoli docent i l’avaluació del professorat). L’acte organitzat per Ivàlua i la Fundació Jaume Bofill com a part del projecte “Què funciona en educació”, una aposta per aportar evidència científica al debat sobre la política i la pràctica educativa, connectant el rigor analític amb els reptes educatius plantejats al nostre país. https://www.fbofill.cat/projectes/que-funciona-en-educacio-evidencies-la-millora-educativa #EduEvidències